Biztonság 40 tonna felett |
RenaultMagnum |
2005.05.26. 16:18 |
MAN biztonságtechnológia
|
Scania a Windows alatt |
RenaultMagnum |
2005.05.26. 16:11 |
Scania R580
|
Élvezni egy feketével |
RenaultMagnum |
2005.05.26. 16:02 |
Renault Magnum 440 DXi - 2005
|
Az utak királya |
Dávid |
2005.05.18. 10:52 |
Kamion és a kamionos ipar
|
Mekkora is egy nagy vas? |
Dávid |
2005.05.18. 10:50 |
Amerikai kamionok felépitése
|
Renault Történelem! |
Raho |
2005.05.14. 19:59 |
1900-2005
|
Raho |
Raho |
2005.05.13. 19:27 |
Erő, szépség, kényelem – gyakran hallhatjuk e kifejezéseket, amikor Volvo teherautókról esik szó. Aligha testesíthetné meg ezeket jobban más, mint a Csordás Trans Kft. három új Volvo FH16 vontatója
|
Hivatásos Gépkocsivezetők |
Dávid |
2005.05.12. 16:40 |
Vetélkedő
|
Drága az új nemzetközi engedély??? |
Raho |
2005.05.11. 14:35 |
90 ezer Forint egy papírért???
|
Belföldi fuvarozó vállalkozó vagyok, magam vezetem az autómat, rám is vonatkozik május 1-tõl a 9 órás vezetési idõ |
Raho |
2005.05.11. 14:30 |
Igen, május 1-tõl hatályba lépett a 3820/85 EGK rendelet, amely errõl szól. A jogszabály a jármû személyzetére vonatkozik, függetlenül attól, hogy a gépkocsivezetõ alkalmazott vagy maga a vállalkozó. A rendelet szinte teljesen ugyanaz, mint az AETR törvény. A fõ különbség az, hogy az AETR csak nemzetközi forgalomban, az EGK rendelet pedig a belföldiben is érvényes. A csatlakozástól tehát a belföldi forgalmú jármû személyzetének is be kell tartania a vezetési, pihenési, megszakítási idõket.
|
|